loading...
rahaco.net
شرکت دانش بنیان رها بازدید : 49 شنبه 24 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

گوگل برای کارمندان خود محصولات زیادی طراحی و تولید کرده است که یکی از جدیدترین این محصولات لامپ هوشمند گوگل است که به آن dLight هم می‌گویند. که از دستیار هوشمند پشتیبانی می‌کند. شرکت گوگل تصمیم گرفته است که در حال حاظر به هیچ عنوان این محصول در اختیار عموم قرار نگیرد.

بن گلد طراح گوگل

این لامپ فوق مدرن دارای پایه دایره‌ای و ستون نازکی است که نور استوانه‌ای را در خود جای داده است . همانطور که توسط Gold اشاره شده است، می‌توانید نور را در موقعیت‌های مختلف حرکت دهید، به شما اجازه می‌دهد نور را به سمت پایین به سمت میز خود یا در هنگام تماس‌های ویدیویی به سمت صورت خود قرار دهید. همچنین دارای قابلیت تغییر دمای نور است.

از چراغ‌های هوشمند با دستگاه‌های Google Nest یا Home استفاده کنید. وقتی لامپ‌های Made for Google را انتخاب می‌کنید، می‌توانید آن‌ها را از ابتدا تا انتها در برنامه Google Home تنظیم کنید. شما به پل یا هاب یا برنامه سازنده لامپ نیاز نخواهید داشت چون با دستیار Google کار می‌کند.

کارهایی که با لامپ‌های Google Assistant انجام می‌شوند با Google Assistant سازگار هستند اما برای  Google ساخته نشده‌اند. برای راه‌اندازی Works with Google Assistant لامپ‌ها، هم به برنامه Google Home و هم به برنامه سازنده لامپ نیاز دارید.

نحوه استفاده از لامپ هوشمند گوگل

لامپ را تنظیم و وصل کنید.

لامپ را در همان اتاقی که بلندگو یا صفحه نمایش Google Nest یا Home است وصل کنید.

اگر قبلا این کار را نکرده‌اید، بلندگو یا نمایشگر خود را تنظیم کنید.

برنامه Google Home را باز کنید.

در بالا سمت راست، روی افزودن دستگاه تنظیم کنید و روی دستگاه جدید ضربه بزنید.

لامپی را که می‌خواهید تنظیم کنید انتخاب کنید. لامپ شما هنگام انتخاب چشمک می‌زند.

لامپ هوشمند را در کجاها می‌توان استفاده کرد؟

انتخاب کنید که لامپ شما در چه اتاقی باشد. برای ایجاد یک اتاق سفارشی، روی افزودن اتاق سفارشی ضربه بزنید و سپس نام اتاق را تایپ کنید و سپس روی Next ضربه بزنید.

انتخاب یک نام خاص برای لامپ هوشمند گوگل

یک نام منحصر به فرد ایجاد کنید. نام مورد نظر لامپ خود را که برای دستورات صوتی استفاده می‌کنید تایپ کنید. توصیه می‌شود از یک نام متنی مانند “نور خواندن” یا “نور بالای سر” استفاده کنید. (بلندگو یا صفحه نمایش شما از قبل می‌داند که در کدام اتاق است)

به هنگام راه اندازی چراغ هوشمند، لامپ شما ممکن است چند بار چشمک بزند. و حالا چراغ شما آماده است. روی Done ضربه بزنید. راه‌اندازی با موفقیت انجام شد. اکنون می‌توانید نورهای خود را با بلندگو یا صفحه نمایش خود کنترل کنید.

انجام دستور العمل

دستورالعمل‌های سازنده لامپ را برای تنظیم لامپ خود دنبال کنید. اگر قبلا این کار را نکرده‌اید، ممکن است نیاز به راه‌اندازی یک هاب داشته باشید. لامپ خود را در همان اتاقی که بلندگو یا نمایشگر شما قرار دارد وصل کنید و روشن کنید. بلندگو یا نمایشگر خود را تنظیم کنید. برنامه Google Home را باز کنید.در بالا سمت راست، روی Add Set up device به اضافه Works with Google ضربه بزنید. روی لوگوی سازنده لامپ خود ضربه بزنید و سپس مراحل را برای تکمیل تنظیمات دنبال کنید. ممکن است لازم باشد به برنامه سازنده لامپ خود وارد شوید.

دستورات صوتی اولیه

برای انجام این کار بگویید «Ok Google» :یا «Hey Google»،

برای روشن یا خاموش کردن چراغ از دستوالعمل Dim the <light name> استفاده نمایید.

برای روشن کردن یک چراغ از دستورالعمل Brighten the <light name> استفاده نمایید.

برای تغییر رنگ چراغ از دستوالعمل Turn <light name> green> استفاده نمایید.

برنامه ریزی لامپ هوشمند گوگل

چندین نور را با روتین‌ها برنامه‌ریزی و کنترل کنید.

می‌توانید از روتین‌ها برای برنامه‌ریزی نورها و کنترل چندین نور با یک فرمان صوتی استفاده کنید.

برنامه Google Home را باز کنید.

روی Routines و سپس Add a Routine ضربه بزنید.

برای برنامه‌ریزی ، زمان و روزها و بلندگوی مورد نظر خود را تنظیم کنید.

برای ایجاد هر روال، فرمان صوتی را وارد کنید تا به دستیار Google بگویید روال را شروع کند. همیشه باید یک فرمان صوتی را در برنامه وارد کنید، اما اگر روتین خود را برنامه‌ریزی کنید، در روز و ساعت تعیین شده بدون فرمان صوتی شروع می شود.

روی Add action ضربه بزنید و سپس می‌توانید به صورت اختیاری یک دستور Google Assistant را وارد کنید و سپس روی Popular actions ضربه بزنید و سپس تمام چراغ‌هایی را که می‌خواهید دستیارتان تنظیم کند و هر عمل دیگری را که می‌خواهید وارد کنید و سپس روی Add ضربه بزنید. برای قرار دادن فرمانی برای پخش رسانه صوتی، روی افزودن رسانه و سپس رسانه مورد نظر برای پخش و سپس افزودن ضربه بزنید.

انتخاب نام  یا تغییر نام مستعار برای لامپ هوشمند گوگل

برای لامپ‌های خود نام مستعار تعیین کنید. جهت کنترل بهتر، به هر یک از لامپ ها نام مستعار قرار دهید. برای ایجاد یا تغییر نام مستعار، برنامه Google Home را باز کنید. دستگاه خود را لمس کنید و نگه دارید.در بالا سمت راست، نماد تنظیمات را انتخاب کنید و سپس روی گزینه نام ضربه بزنید.یک نام وارد کنید و سپس روی ذخیره ضربه بزنید.

نتیجه گیری

لامپ هوشمند گوگل که در حال حاظر به صورت اختصاصی فقط برای کارکنان گوگل مورد استفاده است. کاربر با استفاده از این دستگاه می‌تواند تنظیم نور، کنترل خاموش یا روشن کردن چراغ،‌ تغییر دمای نور بهره مند شوند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1024
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 227
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,930
  • بازدید ماه : 8,054
  • بازدید سال : 42,908
  • بازدید کلی : 91,010