loading...
rahaco.net
شرکت دانش بنیان رها بازدید : 42 شنبه 01 مرداد 1401 نظرات (0)

اولین دوره رویداد هم افزایی مدیریت ایران در مرداد ماه 1401 برگزار می‌شود که به نوبه خود، تغییراتی اساسی در روند حل مسائل کشور به وجود می‌آورد. هدف از برگزاری این رویداد تقویت همبستگی میان مدیران شرکت‌ها، موسسات و گروه‌هایی است که ایده‌هایی برای رفع چالش‌های کشورمان دارند. شرکت‌ها با ارائه خدمات، محصولات یا نظرات مختلف می‌توانند نقش مهمی در بهبود اوضاع کشور داشته باشند.

محوریت رویداد هم افزایی مدیریت ایران

در رویداد هم افزایی، شرکت‌ها فرصت شناسایی همکاران و رقبای خود را دارند. در واقع، پایه‌های شکل گیری همکاری میان شرکت‌های مختلف در این رویداد فراهم می‌شود. علاوه بر این، شرکت‌ها با شبکه سازی می‌‎‌توانند با سرمایه گذران تعامل داشته باشند تا همگام با حل مشکلات و چالش‌های موجود در کشور بتوانند کسب و کار خود را نیز توسعه دهند.

مدیران با شرکت در این رویداد ایده‌هایی برای مقابله با چالش‌ها و مسائل کشور ارائه می‌دهند. و در عین حال می‌توانند از نمایشگاه‌های مختلفی که برگزار می‌شوند بازدید نمایند. نمایشگاه‌هایی با محوریت فناوری، مدیریت، اقتصاد، آموزش، رسانه، بهداشت و محیط زیست در رویداد هم افزایی مدیریت برگزار می‌شوند که بازدید از آن‌ها تاثیر بسیاری در همفکری و حل مسئله جمعی خواهد داشت. یکی از مزایای اصلی شرکت در این رویداد این است که مدیران موسسات مختلف می‌توانند از مشاوره‌ فعالین حوزه‌های مرتبط با کسب و کار خود استفاده کنند.

هدف از برگزاری رویداد هم افزایی مدیریت کشور

دستیار رئیس جمهور در جلسه‌ای که برای هماهنگی این رویداد برگزار شد، اعلام کرد که سوابق به جای مانده از انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که موفقیت نظام در گرو حمایت مردم از آن است. این موضوع در دو سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا بیشتر مشاهده شد؛ چرا که این مشارکت مردم بود که عبور از این بحران را بسیار آسان کرد. با این اوصاف، هنوز از مردم آنگونه که باید در شکل گیری مسائل کشور استفاده نمی‌شود.

مدیران حوزه‌های مختلف اعتقاد دارند که تمام کارها را باید شخصا انجام دهند و این مسئله سرعت انجام کارها را بسیار کم می‌کند. در واقعیت این کار بدون مشارکت و حضور مردم امکانپذیر نخواهد بود. هدف رویداد هم افزایی مدیریت ایران 1401 نیز ارائه بستری مناسب برای حضور مردم در حل مسائل کشور و شکل گیری فعالیت‌های مهم می‌باشد. درواقع، دستیابی به دولت مردمی هدف برگزاری این رویداد است. همچنین نمایندگان و مدیران این وزارتخانه‌ها در پایان جلسه هماهنگی رویداد هم افزایی ایده‌ها و پیشنهاداتی را درباره برگزاری این رویداد مطرح کردند.

مشارکت کنندگان رویداد هم افزایی مدیریت

تعداد زیادی از شرکت‌ها و مجموعه‌های مردمی و غیر دولتی فعال در حوزه‌های مختلف برای این رویداد هم افزایی مدیریت ایران حضور به هم می‌رسانند. مدیران خلاق از سراسر کشور برای حضور در این رویداد دعوت می‌شوند و به مدت چهار روز گرد هم می‌آیند. این شرکت ها می‌توانند مجموعه‌هایی را براساس برنامه‌ها و فعالیت هایشان انتخاب کنند و از مشاوره‌های آن‌ها استفاده نمایند.

سازمان‌ها و شرکت‌های مطرحی در اولین دوره این رویداد شرکت می‌کنند که فرصتی ویژه برای ارتباط این نهادها با موسسات و مجموعه های مردمی فراهم می‌شود. سازمان‌هایی که در این رویداد شرکت می‌کنند عبارتند از: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شهرداری تهران، نهاد ریاست جمهوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری تهران.

تقریبا هزار مجموعه در حوزه‌های مختلف انتخاب شده‌اند تا خودشان را معرفی کنند. هر مجموعه صفحه‌ خاص خود را دارد و اطلاعات و مشخصات آن‌ها در سایت هم افزایی مدیریت کشور قابل مشاهده خواهد بود. این سایت و اپلیکیشنی که برای رویداد طراحی شده است یک زیرساخت دائمی برای ارتباط مدیران با مجموعه‌های مردمی مختلف است.

زمان و مکان برگزاری رویداد هم افزایی

اولین دوره برگزاری رویداد هم افزایی مدیریت ایران از 2 الی 4 مردادماه 1401 در شبتسان مصلای بزرگ امام خمینی برگزار می‌شود. این رویداد از ساعت 9 صبح تا 18 عصر در تاریخ ذکر شده دایر خواهد بود. با توجه به ماهیت تخصصی نمایشگاه هم افزایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ویروس کرونا امکان بازدید عموم از این نمایشگاه فراهم نیست. علاقه مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند شرایط حضور در این دوره را از طریق صفحات مجازی پیگیری کنند.

موضوعات مطرح شده در این رویداد

موضوعات متنوعی در این نمایشگاه پوشش داده می‌شوند. مسائل و موضوعات مختلف در حوزه‌های مدیریت، فرهنگی، اجتماعی، کارآفرینی و اشتغال، فناوری اطلاعات، رسانه و روابط عمومی و آموزشی از موضوعات اصلی این نمایشگاه می‌باشند.

چه امکاناتی در اختیار شرکت‌های حاضر در این رویداد قرار می‌گیرد؟

تمام شرکت‌های دانش بنیان و موسسات فعال در ده حوزه معرفی شده که محصولات یا خدماتی برای ارائه دارند، می‌توانند در این رویداد میز داشته باشند و اولین اقدام این است که در سامانه به ثبت نام نمایند. فضای اختصاصی همراه با میز و صندلی در اختیار هر شرکت قرار می‌گیرد. علاوه بر این، امکان استفاده از مانیتور، تلوزیون و اینترنت نیز برای افرادی که فرم مربوطه را تکمیل کرده‌اند نیز فراهم خواهد بود. در آخر، هر شرکت و موسسه می‌تواند 3 نفر را برای حضور در فضای اختصاصی خود به دبیرخانه رویداد هم افزایی مدیریت ایران معرفی کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1026
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 349
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,506
  • بازدید ماه : 8,630
  • بازدید سال : 43,484
  • بازدید کلی : 91,586